رئیس مجمع نمایندگان خراسان‎رضوی: مقام معظم رهبری را حجت خدا می‎دانیم
15 حمزه سید الشهداء

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نصرالله پژمان‌فر در همایش بزرگ بصیرت و روشنگری در مسجدالاقصی مشهد در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج 15 حمزه اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های انقلاب ما این است که تهدیدهای زیادی را به فرصت تبدیل کرده، رشد سیاسی مردم و رهبری امام تهدیدهای غرب و شرق را نه تنها به فرصت تبدیل کرده، بلکه ظرفیت‌های نظام را بالا برد.

وی افزود: رمز موفقیت ما این است که مردم ولی فقیه را حجت خدا می‎دانند.جنگ یک تهدید جدی بود و ما به مدد الهی و رهبری امام راحل از آن به خوبی عبور کردیم و 8 سال جنگ را مدیریت کردیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ایران یک کشور قوی، موثر و تصمیم گیرنده در منطقه و جهان است.

این مقام مسئول با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: ما به واسطه اعتماد مردم به رهبری از فتنه 88 گذشتیم. مذاکره با آمریکا بازی جدید استکبار است و درخواست آمریکا برای مذاکره با ایران نشان از ضعف آنهاست.

وی با اشاره به جریانات 6 روز پیش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم به انقلاب و اسلام و رهبری وفادارند نه به کس دیگر و با هیچ کسی هم رودربایستی ندارند.

پژمان‌فر تصریح کرد: هرکس وفادار به رهبری باشد، مردم پشتیبانش هستند و اگر از خط خارج شود مردم براحتی از آنها عبور می‎کنند.

پژمان فر تاکید کرد: وظیفه همه ما اطاعت از امر رهبری است؛ باید عمارگونه مطیع امر رهبری باشیم تا به مقصد برسیم، در مسیر دفاع از انقلاب باید همه ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/70005/خ30


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

با سلام .به وبلاگ 15 حمزه سیدالشهدا خوش آمدید. ما را از نظرات و پیشنهاد های یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 15 hamze و آدرس hamze15.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 30694
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1